donderdag, november 09, 2006

Basisschool project (vervolg)

En vanochtend was het dan zo ver! Ik moet zeggen, het is me meegevallen. Ik had even de vrees dat het complete chaos zou worden toen ik zag hoeveel kinderen er nou eigenlijk op zo'n klein stukje stonden.
Maar dankzij het feit dat ik door twee leerkrachten werd geholpen om verf bij te vullen, kinderen snel hun overall te helpen aantrekken en erop toe te zien dat ze de muur, en niet elkaar volkladderden is het een gecontroleerde vorm van chaos geworden.

En het resultaat tot zover mag er best zijn! Het is natuurlijk nog even afwachten of de verf in één keer dekt, en er komt nog een zwarte omtreklijn om alle objecten heen, maar ik ben heel blij dat de kinderen de opdracht zo goed en leuk hebben uitgevoerd.

Oordeel zelf!




1 opmerking:

Anoniem zei

zoals ik al zei: SUPER ! Gr js